Genting Highlands

11:35 AM

Hey , today saya nak ceritakan trip saya ke Genting Highlands. Muahaha . Tahu bila ? waktu Hari Natal. Kan cuti ~ Nasib baik , mak saya pandai menggoda membodek ayah saya. *Hihihi gelak besar saya sorang sorang* Okay , pada permulaanya semua fine. Haha. Eh , nak tahu ape. Kitaorang dah lah pergi pagi pagi. Memang menggeletar lah kan. Bila nak naik bukit , beria ria mak suruh bukak tingkap. Ceh , saya pun action "Wah , segarnya udara kat sini." Konon tak sejuk. Ngeh ngeh ngeh . Tiba je dekat puncak, hmmm , memang betul tergeletar getar badan saya. Hahaha tak percaya ? Tengok ni.
Masa ni hanya mampu buat *Fake Smile je. Yelah . Sejuk bukan ? Okay . Dah sampai dekat First World Hotel . Excited gile *Memey arrr* Haha . Time nak beli tiket , hampeh gile ~ Sebab tak boleh main Outdoor Game. Sedangkan Outdoor Game lah yang saya naaaak sangat naik tahu ? Hmmm , bila ayah dah beli tiket terpaksa lah pakai gelang tu. Dah nak buat macam mana kan ? *Ayat pasrah + redha* Takpe takpe layan enjoy jer ape yang ade. Actually kat Indoor Game tu teringin sangat nak masuk 'Ripleys : Believe It Or Not' . Haih apa nak buat ? Dah mahal sangat . Hadoyai .Hmm tu jelah yang korang ken tahu x) Assalamualaikum.

You Might Also Like

0 comment(s)