Salam Isnin ツ

4:09 PM

Salam Ukhwah semua  Dah lama tak update blog ni. Sorry. Kita nak exam tahun ni , mana ada banyak buka blog. Dating dengan buku saja 24 jam . Kami SO SWEET ♥ Hahahaha. Eheh , tahu tak sekarang ni kita sedang menduduki Modul Item Berfokus 1 (MIB1) Setara daerah Klang. Doakan saya yang terbaik ya ? Saya sentiasa mengharapkan keputusan yang terbaik untuk membuat keluarga saya bangga dan gembira dengan hasil yang saya perolehi. Andai kita tidak dapat meraih keputusan yang cemerlang , kita telah menghampakan keluarga kita sendir. Ya Allah , semoga kita peroleh kejayaan sedikit demi sedikit. Kan "Sikit-sikit lama-lama jadi bukit". Haritu kita ada belajar with Nik Aina Nazihah , Shafila , Nadhrah , Danial dan Fadhil. Hahaha adalah sikit sikit buang masa :b Japjap... Hadoyaiii ~ Hujan . Tadi rush pergi ampaian angkat baju x) Lahaiii ~ Penatnya. Takpa , petang nanti waktu maghrib lantak lah banyak banyak xD . Kitorang belajar SCIENCE :) Kehkehkeh. Eh tukar topik nak ? Okay Let's go !

CHOCOLATES VANILLA ♥
  • Hehehe , pernah tahu pasal kami ?
  • Taktau ?
  • Nah nah bacalah.
  • Kami Sama sama nama ice cream x)
  • Sama sama AWAK.
  • Sama sama syomelll.
  • Kami semua sama sama . Bwahahahaha
  • Nak tahu siapakah ?
  • Meh sini , dok lah rapat rapat dengan saya eh ?
  • Boleh tahu siapa.
  • Dah tu je. No more story kay ?
Sehingga bertemu lagi pada lain waktu.
Kalau kita rajin , kita update lagi eah ?
SAYA SAYANG MAK SAYA BANYAK BANYAK ♥

You Might Also Like

0 comment(s)