Listen my story :)

4:07 PM

-YAYALYKO-
Eheh know this pretty girl ? Kalau taktau , meh sini pinjam mata sat . Dia Hidayah. Dia sekolah di SMK Tengku Ampuan Rahimah (STAR). Dia asrama dekat Asrama Yayasan Selangor Klang (AYSK) . Dia ex SMK Cochrane dengan ex Asrama Yayasan Selangor Kuala Lumpur (AYSKL) dan Asrama Toh Puan Asyiki (ATPN). Dia cantik. Dia comel. Dia baik. Dia punya tulisan cantik. Tulisan dia keeeemaaaassss gila. Saya suka saya suka saya suka. Saya admire tulisan dia x)) Hhahahah Dia Directioners tau. Dia ada bagi satu gambar Zayn Malik dekat saya. Thankyou sebab korbankan gambar tu untuk saya. Yelah , susah kot nak jumpa orang yang sanggup bagi gambar idol dia kat orang lain. Terima kasih manyak manyakk. Hmm , tu jelah kot. Kalau nak tau banyak lagi pi kenal dengan dia. Ehhh do follow her :-

 http://instagram.com/yayalyko/ 
 http://www.twitter.com/yayalyko


Pesanan buat @yayalyko : Heyyyyy. Thank you for being mah bestie ;) Terima kasih sebab sanggup korbankan ink untuk balas semua surat surat saya. Thanks again sebab bagi gambar Zayn Malik dekat saya. I really appreciate it. #MogaKitaKekalBestiSelamanya #Ehh ?

You Might Also Like

0 comment(s)