Si Cantik ;)

12:39 PM


Heyhey ! One Direction are vaining about their good look :D

  • Hahahha saya nak jugak cakap pasal hot xD 
  • Okay. Phewww , nasib baik akak mention ^^
  • Hhaha , admire saya ? Sama macam cerita saya dengan Biha :P
  • Whuttt ?!
  • Member akak cakap saya dengan dia ?
  • Haih , kitorang takdalah rapat mana.
  • Cemmane lah boleh timbul gossip dengan dia pulak.
  • Oh , tak berkenan ?
  • Takpa takpa. Hhaha
  • Hahaha jiwang yang teramat .
  • Heheee yeap. Lawak lah akak ni :D
  • Ohh , sastera ?
  • Hmm , saya pun terfikir untuk ambil sastera.
  • Tapi macam tak best pulak.
  • So , saya akan ikut majority lah.
  • Hmm , susah pun susah lah.
  • Cabaran hidup kan ?
  • Bersusah susah dahulu bersenang senang kemudian.
  • Hah ? Gaduh teruk ?
  • Hm , lupakan jelah bout' gaduh gaduh ni. *ceh cakap macam senang je*
  • Ohh , dia yang first.
  • Ohhh okay. I got it .
  • Hahah. Betul apa. Kesian kot xD
  • Heheee sayang akak jugak ^^
  • Cemmane boleh clash ?
  • Dia yang mintak. Di laman muka buku.
  • Ini dia :/





  • Vacation sana sini ?
  • Hahah saya ikut family je.
  • Heheee.
  •  Bubyeee :)
P/S: Saya nak ambil sorang member One Direction boleh ? Saya nak hamik LOUIS TOMLINSON

 Dia smart , stylo and handsome ^^

You Might Also Like

0 comment(s)