Friends :')

3:04 PM

 
Erm , hai . Harini nak buat sad post boleh ? Ofc lah boleh en. Blog aku . Bukan blog hang. Okay okay . Dah baca title ? Pasal tulah . Hm , okay kita start . Well , hai 2013 . Nice to know you as well . Thanks for make this year something different . Awal tahun aku rasa yang tahun 2013 ni memang lain gila dengan tahun lepas. Don't know why . Bila start February , baru boleh biasakan diri dengan tahun Dua Kosong Satu Tiga ni . 

Maybe sebab tahun ni PMR maybe . Hm , study sama sama . Gelak sama sama . Gila pun sama sama . Naaawwhhh . I miss you badly :'( Waktu kita study , waktu kita gelak and waktu kita gila sama sama , tak rasa apa apa pun. Normal weh . Means , takda rasa special pun . Tapi bila kenangkan balik , rupa rupanya itulah yang special . For me , aku tak rasa . Aku taktau lah korang macam mana . 

Hm hm Aku tak nak post satu gambar langsung . Biarlah kita faham erti persahabatan tanpa melihat gambar gambar kita menjerit , melompat , tayang , gigi , doing nike's symbol and more . Biar kitorang je tahu and kitorang je yang faham. I miss you guys .

Time jungle trekking haritu , awesome kan ? Kami budak putera semua pakai facial mask. Original punyaaa :') Hahaha melepak tau tau . So much fun we're having together . Waktu kem tu , seronok dapat bersaing dengan korang . Seronok dapat teamwork dengan korang . Kita main menara impian , kita mandi sungai banyak banyak kali , solat dekat padang , wall climbing , flying fox , naik bukit , gelongsor bukit sampai seluar kotor , baca doa ramai ramai macam budak tadika and more . Hmmmm seronok sangat .

Waktu pergi Melaka , bandaraya yang bersejarah haritu , eksaited gilaaa . Ustaz buat announcement yang kita tak boleh pakai jeans and more. Semua tertanya tanya 'seluar camni nampak jeans ke? Nak pakai ke?' Semua gelabah . Hahaha comel je. Sekali semua pakai je pun. Ustaz tak check . k malas nak cerita .

Sampai sampai dekat Melaka je , aku jalan dengan Danish Aiman. Kitorang follow team depan masuk Dataran Pahlawan . Dekat situ , kitorang tak follow dah . Pergi pusing pusing and bosan. Takda apa apa kat situ . And yeah , tadi aku dengar Fadhil cakap budak puteri dekat Mahkota Parade and we go there . Terserempak dengan Alyn , Rara , Aira , Nik , Sunny , Mirza and the geng . Hahaha dalam Mahkota Parade tu , we decide untuk follow dorang . Follow punya follow jumpa dekat 6D theater :') Start dekat situ , kita jumpa Malon , Fadhil and semua . Lepas tengok 6D theater , kami dah mula berkepit . Hahahaha .

Ohhh ohh ohh :'D Hm hm hm . Tak nak cerita dah , boleh ? Tanak menangis laa. Mereka buat saya ketawa , buat saya gila , buat saya terharu and buat saya skit hati :') Hahaha I adore you all. Baca text bawah ni eh ?

  • Dear friends , thanks sebab jadi kawan yang awesome gilaa . Thanks sebab buat aku jadi pandai , thanks buat aku gelak , thanks buat aku menangis , thanks buat aku sedar and thanks for everything that you had done to me . Lagi satu , thanks kalau kau ada bagi apa apa yang penting . Aku simpan k. Kalau terambik , halalkan boleh ? Kalau tak boleh , nanti time ambil result aku bagi balik lah. Hm , sorry kalau aku ada buat korag sakit hati dan sebagainya . Sorry eh sorry eh ? Erk , ada orang tertonggek tonggek baca mesej ni lah ni -.- Pi main jauh jauh sat boleh ? Hm hm hm i miss you guys . Miss you miss you . k bye . Till we meet again :')



You Might Also Like

0 comment(s)